Online megoldások

Ügyfél: Turizmus.com / 2017

Digitális kommunikációs stratégia a látogatók re-aktivizálásáért és az új látogatók bevonására

Vajon milyen mértékű kormánytámogatás jut egy-egy turisztikai területre, és vajon hogyan telt Ryan Gosling budapesti tartózkodása?

Mind a kettő lehet turisztikai téma, de valószínű, hogy más-más célcsoportok számára és más formában lesz érdekes a két hír.
A Digital Bro csapata a Turizmus.com szerkesztőségével és saleseivel többalkalmas workshop keretében kutatta azt, hogyan érdemes átalakítani Magyarország legnagyobb online turisztikai szaklapját.
A turizmus nagyon széles célközönséget érintő terület, és ezért kiemelten fontos, hogy hiteles forrásból tájékozódjanak az emberek. Az újragondolás során lényeges szempont volt, hogy az oldal alkalmas legyen új célcsoportok bevonására, és hogy a szakma tájékoztatása is hatékonyabbá váljon.

Ennek egyik alapköve a mai felhasználói szokásokhoz illeszkedő, jól olvasható, attraktív tartalommegjelenítés volt. Azonban ahhoz, hogy tartalmak a megfelelő érdeklődési körű felhasználókhoz el is jussanak, egy új kommunikációs stratégiát is ki kellett dolgozni, amely alkalmas arra, hogy különválassza a felhasználókat a két eltérő érdeklődési kör szerint.
Az új kommunikációs stratégiát követve és a friss külsővel már az első napoktól kezdve 40%-kal nőtt a látogatások száma. Az adatok igazolták, hogy sikerült további tartalomfogyasztásra motiválni a látogatókat, ezzel pedig újra aktivizálni a teljes olvasóközönséget, illetve növelni a mobil látogatások számát.