Online megoldások

Ügyfél: Diego / 2017

Vásárlói magatartás vizsgálat a lead generálásért

A mára már több mint 50 millió eurós forgalmat bonyolító forgalmazó 5000 termékével 3 országban, csaknem 150 Diego áruházával piacvezető.

2014-ben a dinamikus fejlődéshez szükségessé vált az online kommunikáció teljes megújítása is. Egy többkörös tender alapján választottak ki minket a feladatra.
A projektmunka során a Diego több mint 10 fős marketingcsapatával szoros együttműködésben határoztunk és valósítottuk meg az új célokat.

Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Diego klubkártya feliratkozottak száma a négyszeresére nőtt.
Azóta is folyamatos közös munkával dolgozunk a kimagasló eredményekért, amelynek egyik látványos mérföldköve a 2017 tavaszán ismét megújuló honlap.

Az adatokat elemezve és az elmúlt évek vásárlói magatartását figyelve olyan új megoldásokat építettünk be, amelyek hatékonyabb leadgenerálásra adnak lehetőséget.
A termékkategóriák oldalai inspiratív módon mutatják be az egyes terméktípusokat, így támogatva a különböző vásárlási fázisban lévő és különféle csatornából érkező látogatókat.

A lakberendezési tanácsadó tippek attraktív megjelenítése tovább növeli a márka értékét és vásárlói elköteleződést alakít ki az új és a törzsvásárló látogatók esetében is.