Online megoldások

Ügyfél: Visitgyula / 2015

Vásárlási ciklus és információ szerzés optimalizálás a magasabb foglaltságért

Talán mindenki ismeri azt az érzést, amikor nyaralási desztinációt választ. Rengeteg offline és online tényező befolyásolhatja, hogy végül hol fogjuk tölteni a szabadidőnket. Az azonban biztos, hogy a megfelelő információ, a megfelelő időben és formában kulcsfontosságú.
A megújult visitgyula.com oldal egy olyan tartalmi tölcsérbe tereli a látogatót, ahol előre meghatározott úton halad végig, mindig azokkal az információkkal kiegészítve, amelyek, alkalmazkodva a döntési ciklushoz, átsegítik őt a következő szintre.
Egy nagymértékben élményfókuszú döntés meghozásánál nagyon fontos az impulzív bemutatás, ezért az oldalon nagyképes és videós tartalmakkal mutatkozik be a város.
A megújulás sikerességét jól tükrözik a honlap használatának adatai, valamit a városba látogató turisták számának növekedése, amely 2016-ban rekordot döntött.