Az elsők között került a piacra a 2000. évben a Netdepo házimozi és hifi online vásárlási felülete. Többéves működésük során felismerték, hogy a növekedés lehetősége a folyamatos megújulásban van.
A mobil eszközről érkező látogatókban jelentős potenciál volt, hiszen az ilyen felhasználók nem tudtak kényelmesen vásárolni az oldalon az átalakítás előtt.
A közös előkészítő munka során az is kimutatható volt, hogy a komplexitás egy idő után fenntarthatatlanná vált, és ez visszahatott a vásárlási folyamatra, hiszen minél bonyolultabb egy honlap, annál több lehet a felhasználó számára az akadályozó tényező.
A sok év alatt bekerülő funkciók már inkább gátolták a vásárlást, így szükségessé vált újrastrukturálni a honlap információit és a vásárlási folyamatot is.
Az új webshop már minden igényt kielégítően ad biztos alapot a működésnek és lehetőséget a további fejlesztéseknek. Az ergonomikus és reszponzív új külsővel már minden ponton támogatja és segíti a vásárlási motivációt.
Az átalakítás után az oldal látogatottsága megtöbbszöröződött, nagy számban mobil eszközről érkeznek és vásárolnak a látogatók.